Profiteer tot 31 oktober van een extra korting van 5% vanaf 75 € aankoop! Promotiecode: OCT5
Neem contact op
Mand 0

Ray-Ban slimme en verbonden bril van Facebook

Facebook

Ray-Ban en Facebook augmented zonnebril

 

Facebook is onlangs in 2020 een samenwerking aangegaan met de wereldleider in optiek Essilor Luxottica, met als doel de introductie in 2021 van slimme brillen uit de Ray-Ban merk.

Deze commerciële uitwisseling maakt deel uit van een ambitieuzer project van de Amerikaanse groep, die slimme en hoogwaardige brillen wil maken en tegelijkertijd de eigenaar de mogelijkheid wil bieden om gegevens en afbeeldingen over de realiteit om hem heen waar te nemen, had in 2020 uitgewerkt Mark Zuckerberg, de oprichter van Facebook.

Ces Ray-Ban-bril "zal onze eerste stap zijn op het pad naar augmented reality-brillen, en ze zijn best mooi", zei de baas van het sociale netwerk op het moment van zijn persconferentie gewijd aan het virtual reality-platform Oculus, waarvoor Facebook veel investeert !

Deze technische en technologische alliantie "zal de toepassingen en technologieën van Facebook met Luxottica's leiderschap en emblematische merken en Essilor's expertise op het gebied van brillenglazen om consumenten te helpen een betere band te krijgen met hun vrienden en familie', zo beschrijft de in Frankrijk gevestigde groep in een afzonderlijk persbericht.

De technische kenmerken waren nog niet gespecificeerd, maar worden momenteel verfijnd, de ingenieurs van het "Project Aria" bevinden zich nog in de experimentfase maar vorderen zeer snel sinds 2020 en dit project krijgt vandaag echt vorm!

Veel obstakels zullen binnenkort worden opgelost, zoals sensoren, cameramogelijkheden of software die realtime moet "in kaart brengen" wat de brildrager zal zien om virtuele beelden toe te voegen.

"Stel je eens voor bril die, in 3D, een laag aanvullende nuttige en relevante informatie brengt, afhankelijk van de context, naast wat je ogen waarnemen ", gaat Facebook vooruit in zijn commerciële presentatie van het project.

"Zo'n verbonden object kan ons helpen om bepaalde dagelijkse taken uit te voeren, zoals het vinden van je sleutels, je gemakkelijk verplaatsen in een nieuwe stad of een bepaald moment bewaren".

Facebook, regelmatig aangehaald door de media en verdediger van rechten, vanwege het gebrek aan bescherming van de privacy van zijn klanten, benadrukte dat deze dimensie een van de prioriteiten van het project was.

Het bedrijf lijkt daarom de vele kritieken te willen vermijden die gepaard gingen met de lancering in 2013 van Google Glass, zeer controversieel met betrekking tot hun camera en hun camera die discreet kan worden geactiveerd.

Google stopte uiteindelijk met de verkoop van deze innovatie aan het grote publiek voordat het in 2017 opnieuw werd gelanceerd op verbonden brillen bedoeld voor professionals.

De dragers van de eerste prototypes van Ray-Ban verbonden bril via Facebook in 2021 alleen opnemen in Facebook-kantoren, thuis en in de openbare ruimte, maar in geen geval in privéruimten zoals winkels of restaurants, zonder schriftelijke toestemming van de betrokken vestigingen.

In de tussentijd zijn de Ray-Ban merk raakt niet uit de mode en boekt altijd vooruitgang op het gebied van omzetgroei!

De klassieke bril, die we in onze winkel aanbieden, is altijd een garantie voor kwaliteit en de esthetiek van de modellen is altijd aantrekkelijk!

Wij nodigen u uit om te ontdekken onze collectie Ray-ban zonnebrillen en profiteer van de exclusieve voordelen van MisterDiscount, om ze vandaag nog voor de beste prijs te bestellen!

We bieden ook veel andere merken zonnebrillen voor dames en heren, zeer goede kwaliteit!


vorige artikel


Laissez un commentaire

Houd er rekening mee dat opmerkingen moeten worden goedgekeurd voordat ze worden geplaatst